Wednesday 15 June 2011

Tonight.......

Semua lelaki akan memuji keindahan Bidadari jika ada dihadapan mereka......
Tapi aku akan memuji keindahan mu Sayang jika engkau berdiri setaraf dengan Bidadari.....

Semua orang lelaki ingin memiliki kecntikan pada setiap wanita
Tapi aku tak inginkan semua tu...aku suka kecomotanmu....
Aku lebih suka memiliki kecomotan daripada memiliki kecantikan mu.....
Tak dak siapa yang ingin memiliki kecomotan maka akulah pemilik  mu........
Aku mencintai bukan kerana kebaikan atau keburukanmu sayang.....
Aku mencintaimu kerna engkau adalah engkau.......
Aku cinta apa ada denganmu.......
Dan aku akan terus mencintaimu.......................

Sayang aku hanya pinta kasih sayng.....
Kesetiamu......
Keikhlasanmu dalam perhubungan kita syang......
Kejujuranmu dalam mengatasi masah....
Apa pon aku akan terus mencintaimu syang...........

Maaf madah ini tak seindah penyair kat luar tu sayng.....
Tapi biarlah syang tawu luahan hati ini........
Peluk Cium tuk Noor Azyan Syawanie

2 comments: