Monday 13 June 2011

Storiessss Tentanng Kamiiii 1

Adesssss....dah terLate aku update blog huhuhuhuhuhu
Ini cerita 2-3 ari lepass...tapi....bagi aku asa cam semalm ja  jdi hahahaha
Besalah orang bahagia hhehehehehe.......
Wahhhhhhhh....
Aku dahhh lama tak jumpa dia.......
Jujur cakap memang aku rindu sangatt.....
Jumpa pon rinduuu lagiii niekan xjumpa.....
Hahahahahaha BERTIMBUN-TIMBUN lahhhhh rindu tu heheheheheh
Hari tu aku dah jnji tuk OnDate ngan Mrs Dolphin(Yyelahhh dia minat dolphin sesuailah title tuu hehheehe)
Wahhhhh tapi dia kuar ngan bas.....aku risau lahhh mula tuhh dia kata naik sorangg.....
Korang tawukan skunk nie mcam2 benda leh berlaku atas bas tuu.........
Aku tak lahhh mintakkk!!
Prevention is better than curee!!
Aku tak nak apa2 jadi kat Gurl aku
Hheheheheh aku kan kekasih prihatin hehehehhehe
Lepastuu akuu dapat tawu yang kawan2 dia naik bas gak....
Selamat gak aku asa.....ada teman tak aku isauuu.....lau tak aku sanggup g amik diaa.....
Biarlah kata orangg...janji dia selamat!!Tu yang utama bagi akuu!!

Aku tak kisah jumpa dia kat mana.....tak perlukan tempat yang indah....
sebab dia lah yang terindahh dalam hidup aku.....
Tak perlukan tempat yang romntik sbb dengan kehadiran dia.....suasana romantik suis On terus heheheheh.....
Aku terkejut masa jumpa dia....wow dressing hehehehe tak pernah lekang dari hati aku yang aku kata dialah yang terindah dalm hidup aku........
Masa makan aku tak lepaskan pelukan aku kat pinggang aku kat dia.......aku nak dia tawu yang aku tak nak lepaskan dia......
Kalaulah masa tu dia dengar aku kata......"Abang takkan penah lepaskan sayang......abg nak miliki syang selamnya.......abg inginkan syang menjadi pemilik hati abg!!!".....(nakdengar apanya.....aku monolog dalam hati jaa)hehehehehhe
Indahnya arii tuu .....tapi dahh lepasss.....tak apa akan datang lagiiii......hehehhehehe
Ari tu gak aku bwa dia gi date kat tasik........Tasik Bandar Darul Aman......nie dah masuk ke Negeri Kedah
hahahahahahhaha yela!!Mau lencun dibuatnya Gurl aku....On the way nak gi hujan lebatt......nasib sempat berteduh......aku kcewa koz aku dah basahkan Gurl aku dengan air hujan.....
Aku tak sempat nak lindung dia...huhuhuhuhuhu asa aku tak jaga dia baik2.....

Tapi Gurl aku tak penah kisah...aku suka tengok dia senyum masa dia ada ngan aku......
Dia layan aku sebaik mungkin......kasih sayng dia....
Indahkan dia dalam hidup aku??
Dia tak bnyak merungut.....aku suka manjakan dia......aku suka keletah dia....
Masa dia marah...masa dia merajuk....masa dia cemburu......yang cemburu nie dia suka cover line.....tak nak aku tawulah tu......padahal aku dpat asa walupun acting slumber dia tu.......hehehehheehe
Dia tak penah perendahkan diri aku....dia sedia terima aku seadanya......yang nie lahh aku suka!!
++++=Aku sayang dia!!hehehehehhehe

Sayang.....walaupun tak lama kita kat tasik tu......(tak buat bukan2 arr.....aku date pon dekat fmily yang lepak2 kat ctu)date elok2.....aku nak jaga dia...so...tak leh uat bukan2.....hehehhehe
AKU SAYANG DIA!!

Hehehehehe
Sayang.....maaflah abg tak tawu mengarang.....
Tapi...biarlah syang tawu...
Apa yang kita lalui......terlalu indah abg nak nyatakn....
Yang pasti abg terlalu hepy bila ada ngan kekasih abg....
hehehehehe,.....
Sayangku......
Apa rasa hati saynag kat abg??
Sayang ingin bersama abg tak??

Biarlah aku ngn dia menjadi pasangan cinta ayng bhgia,....
CbudakComot & Prince Frog!!

Sayang Milik Abang selamnya syangkuu!!

3 comments: