Friday 24 June 2011

thats Bitch!!

Herrrr Aku bengang toiii!!
Aku sekadar bg nasihat...cmna ctar leh jadi dia suka aku!!
Bengap tak dak harii.......
Aku tolong nasihat ja...koz dia kna tngai ngan kawan aku nie......
Adesss skdar nasihat 2 ayat ja...dia leh suka aku...
Leh trima ka??
Mg ptt baby aku kata dia gedik.....
Yela.....mula tu aku dah gtwu dia.....aku dah ada WIFE....
Dia gelakk!!Bullshitttttttt!!
Cam aku pon gedik gak nak suka kat dia......
Baby aku dah terbaikk tukk akuuu!!
No Curang!Yes Setia!!

Toi!!Aku mg setia kat Noor Azyan Syawanie!!
Aku serius ngan dia!!
Tapi disbbkan thats bitch!
Dia dah asa takut......huhuhuhu
Yela...takut aku curang kat dia...pastu takut ppuan tu uat benda di luar jangkauan minda....
Yang nie mg aku tak leh terima...
Dia uat bukan2...aku takkan takut nak sound dia!!
Takkan takut nak maki dia!!

Huhuhuhuhu
Sapa suka Hubby dia kena kcaw??
Camtulah Gurl aku.....
Aku tak sanggup nak cerita mula tu...tapi takut dia fikir lain lak....
Baik aku ctar....biar dia sedih skunk daripda dia fkir bukan2 nti...
Tak sangup aku nak hilang dia!!
Baik aku ctarrr.............

Nak suka tu suka arr!!tapi jangan ganggu hubungan kami!!
Tapi afdalnya buanglah...aku tak tenteram!!
Dah la...Sayng aku pon majuk lagii.....tu tak kira dia marah lagi...
Aku ada tepi leh la......tenteram kat dia....
Tapi dah dok jauh.....huhuhuhuhu


Dah aku nak lupakan pasal betina nate beruk niee!!
K yang pasti aku akan sambut aku punya annversary ngan Gurl aku nanti....
Pepuan tu bukan penghalang cinta aku...cewahhh ayatt........kalh A Samad Said....
Tapi toi pa!!Aku tak kan lpaskan Gurl aku !!
Yela.....ingat nak lpas ka...Setia oitt setiaa!!

K...dah muak aku nak ctar pasal budak tu.....
To My Dear
Sayangku....ingat jnji abg....Abg tak kan bnarkan syang lpaskan abg sbb ppuan tu!!
Herrrr ppuan tu pgacau ja!!
Janji abg cintakan syang selmnya!!
Ingat janji abg
Huuuuu tlis ngan nada geram....tak dak idea dahhh...........herrrrrrrrrrrrr!!
Apa pon Tak Boleh!!

4 comments:

  1. hurmmmmmmmmm..........its ok!!

    ReplyDelete
  2. mnunggu................................1,,,,,,2,,,,,,2,,,,,,,3,,,,,,,,,,,4,,,,,,,,,,,5,,,,,,,trusss tungguuu..........

    ReplyDelete
  3. :(..sorry my dear..line xokay la..that's y xley cmment..

    ReplyDelete
  4. xpalah lau camtu syang yerr....i should more understnding syangkuu

    ReplyDelete