Friday 12 August 2011

Anime Yang Digemari Ramai......



Haaa...nie aku nak cakap pasal Anime Jepun yang digemari ramai...tak kira golongan...
Tua ada muda ada kecik ada...yang masih baby pon ada....tu tak kira yang ada dlm kndungan...yela dah mak dia pon suka tngok hahahahaha.........
Yang paling top sekali dulu nie Dragon Ball arr.......


Ingat lagi dulu2 masa zaman makan cokelat Choki2....
Tiap2 ari sabtu dan Ahad pukul9.30...
Cnfirm duduk depan Tv dah.....
Tv2 hhahahhahha
Nak tengok Goku kalahkan Majiin Buu tu yang top episode arr.....
Ingat blik zaman tu...bestt oooo.........

Pastu abis ja citar Dragon Ball nie seingat aku taun 2005
Ingat lagi masa tu aku Tingkatan 1.....
Laast sekali semua Kuarga Saiya kena berdpan denga Drangon Ball yang jadi jahat..
Terbaik arr....
 Pastu tak dak ctar top anime sat...
Dalam bpa taun muncul lah....
Naruto Shipudden....


Yang nie pon terbaik gakk....
Lagi ramai budak2 yang minat...
Mencecah populasi anime yang agak tinggi....
Walaupun tak dapat mnandingi Dragon Ball
Tapi seolah2 kembali mnerangi dunia anime malaysia.....
Wahhh cam lak aku yang iktirafkan hahahahaha

Ini antara anime yang digemari ramai...n aku gak minat.....

Tapi nie list anime yang aku minat.....

D'Gray Man



Bleach



Katekyo Hitman Reborn



Semua nie antara yang aku suka.....
Memang terbaik arr....
Siap buat koleksi lagi hahahahaha
Otaku is me!!
Like that.....Choki2!!

No comments:

Post a Comment