Sunday 3 July 2011

Sumpah aku tak nak jauh dari popo aku......

Haaa!!
Gilar...sat gilar cuti nie(cis 2 bulan lama tu ...dok mkan tdur tu asa sat!!)
Haa.....sok bkal memulakan pergerakan ke rumah sewa...
Yelah sem nie kena masuk umah sewa...
Adess....mcam2 nak kena uruskan nie huhuhuhu

Hermmm
Adess...sem baru bkal bermula.....
Kali nie aku kena usha tuk lgi berjaya!!
(Dah janji ngan Mrs Popo aku....nak kena pointer tinggi)
So...demi masa depan kami kena ar usha!!hehehheheh
(Wahhh tinggi cita2.....yelahhh serius ngan syang aku nie)

Tapi...dah nak masuk nie...sdih lak aku huhuhu
Abis tisu kat umah aku...sekali ngan tisu tndas....hahahahaha
(nampak sngat menipu hahahhaha)
Taoi aku sedih toi arrr
Aku kena tngaikankan My Jantung aku kat cinie.....
Yela huhuhu
Aku kena dok jauh dari Jantung aku huhuhuhu
Tentulah tak bhgia.....
Cmna aku nak pam "Drah" aku.....huhuhuhu
Makna kata dalam nie My popo la....a.k.a Noor Azyan Syawanie!!
Yela nak kena tngai jauh sekali lagi.....
Kang ada yang rembat lak nti huhuhuhu
Heheheh Abg cyakan syang!!
Sapa kcaw syang tu...syang ja hentam depa dulu hehehehhe
Tak daklah....tentulah rindu bila dah start jauh nie...
Kalu tidak leh la jumpa gak kan...
Even bukan setiap ari.....
Tapi masa tuk jumpa tu ada.....
Tapi skunk mg dah jauh sngat.......
Tak plah kita jumpa masa annvrsry nti ekkk syangku?
hehhehehehe
Ingat tawu syang!!12hb 7 nie.....
tak palh kita akan pending dulu date tu syang.....
Yang penting skunk Exam syang tu...STPM tuuuuuu
Tak nak sebab abg....masa depan syang musnah....

Papon walaupun kita jauh...tapi syang tu dekat ja kat abg....
Ada dlm hati abg......
Sayng lah jantung....Hati.....Paru2...buah pinggang ehhh bnyak sngat nak sebut....
hehhehe
Sayang...
Dok jauh ngan abg jga dri tawu
Jangan uat benda yang bhya....
Pi mna2 pon biar berteman...
Ada abah lagi bagus syang....
Isau nak tngaikan syang huhuhu
Melebhi kerisauan seorang husbnd pada isteri dia tawu.....
Mg isau pon!!
Baby aku nie jenis degil.....
Aku nshat pon tak nak dgar....
Soh makn pon dia tak nak adesss...
Tawulah bila ada ngan aku nanti....
Gemuk dia nanti.....
Hhehehehe
Sayang mkan bg knyang tawu....
Jngan kira nak diet ja.....
Ur bdy perfectly dahh....
Tak dak yang kurang....
Leh jadi model lagi syang.......
Hheheheh
Tak dak lahhh.....no models2!!

Papon kita tetap akn jumpa syangku!!
Apapon doakan yang terbaik tuk diri kita syang.....
Solat tu jangan tinggai!!
Waktu ehemmmmm2...tu heheheheh tak palah....
Abg nak jadi yang terbaik tuk sayang!!

K lah ngantuk dah syang huhuhu.....
Abg dok tengok citar Full house nie.....
Sambil mengarang story tuk syang hehehe

Gudnite my Popo...
Pluk momo ekk??
Hheheheh xpa...jangan peluk yang lain da syang huhuhuhu
Ttatata my Popo.......

Love U sampai mati!!

2 comments:

  1. hehe..
    it's so sweet my dear!!
    thanks a lots!!
    i really appreciate it..

    abg..smlm pluk momo smbil tggu abg...
    huhuhu
    T______________T..
    tp abg x muncul2 gak(lam mimpi)
    huhuhu...
    so sad~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    abg...
    syg tunggu abg taw..
    one more thing!
    better jangan noty2 ekk at sana
    if syg dpt thu..
    siap la..
    syg fire nnti..hehe
    (ugut nie...jgn memain yop...heheh)

    abg..pape pown..
    jaga diri baik2
    even kita terpisah coz masing2 nak kejar cita2
    but,cinta kita ttp utuhkan??
    hope sgt that yang abg akn setia dgn syg just like syg setia dekat abg:)

    hehe..nobody can replaced your place in my heart!
    i'm pretty sure about that!
    so,don't worry..and study smart okay bila dah balik sana..

    ReplyDelete
  2. Sayangku.....
    Abg tak penah asa nak lupakan sayang...
    Abg mintak maaf selalu tingai syang
    Tapi bukan tinggai trus syangku.....

    Knpa syang cmnie...
    Abg mntak maaf syangku....
    Abg tak penah asa nak tinggaikan sayang.....

    Harap syang maafkan abg...
    Abg sedih syang cam smlm......
    Abg tak sempat msg...
    Tapi abg tak utmakan depa cam abg utmkan syang....
    Kawn ngan syang tu lain....
    Abg tak nak syang sedihh......

    Abg tak penah naoty2 ngan gurl lain pon...
    Abg setia ngan janji kita syangku....
    Abg setia bersma cinta kita syangku!!

    ReplyDelete