Wednesday 25 May 2011

Saja Nak Share Ngan Ampa Semua...........

Saja aku bwink mlm nie.....nak tmbahkan entry dlam blog aki  aku nie.....

Sini ada lah ckit-ckit ayat ayt leh uat korang semu twu tntang cinta.......

Yang mula la......tara tatatatatatat......

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall.



Perrrghhhhh...korang fham tak??
Yess let love find u.....jngan pksa dri tuk kamu mencntai...emmm jngan jadi hipokrt!!

It breaks your heart to see the one you love is happy with someone else, but it’s more painful to know that the one you love is unhappy with you.


Emm kadang2...kita pon perlukan pengorbanan.....kita nak sgat2 orang yang kita syang tu bhgia......tapi kalu dengan kita dia xbhgia apa yang kita mpu lakukn lagi.........lagi menyeksakn dada nie.....


Love is like heaven, but it can hurt like hell.


Simple dan mg fakta....waktu kita hepy tu mcam syurga dunia.....tpi gduh adesss....tpi aku lain...aku suka Miss Ian aku mrah.....mrah scra tgur arrr.....so aku tak anggap Cinta ini neraka......dont like2 Hell2 nie!!hehehehhe.....cinta aku dan dia adalah cinta yang kami bina....xdak neraka...yang ada bahgia....


Adesssss ngtuk lakkk...saja bwink2 menaip nie.....k aku nak tdur jap...sok kerja!!hahahahahahahahahah
Ddadadadadaadada..........Jumpa nti ye
Bye My gurl Miss Ian!!

No comments:

Post a Comment